Loading
Prima pagină
0 Favorite
Compară 0
Contul Dvs
Revista MaxMed
0
Nu aveți niciun produs în coș!
0
Nu aveți produse adăugate la comparare
LOGIN
Contul Dvs
Ați uitat parola?
Sau intrați în cont cu: Facebook Login
Nu aveți cont? Înregistrare
Transport gratuit
Unde vedeți acest semn
Telefon: 0371-785.785
Program: Luni - Vineri 8:00-16:00

Reprezentant relații cu clienții

Localitate: Miercurea Ciuc
Tip: Full-time

Candidatul ideal:

• Să îți placă să asculți pe alții, să vorbești la telefon și să comunici cu lejeritate cu ceilalți;
• Să îți placă să-i ajuți pe oameni, intenția ta să fie să le faci viața mai ușoară, mai frumoasă;
• Să fii o fire curioasă;
• Să fii orientat către client, să fii sensibil la nevoile sale și atent la detalii;
• Să îți dorești să înveți neîncetat lucruri noi;
• Să ai spirit de echipă;
• Să îți dorești să faci lucrurile să se întâmple;
• Să privești proiectele ca pe o provocare și o oportunitate de dezvoltare;
• Să ai cunoștințe de Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) și de navigare online;
• Dacă, în plus față de cele de mai sus, mai ai și experiență în vânzări (un avantaj, dar nu un criteriu obligatoriu), ești candidatul ideal și te așteptăm să te cunoaștem.

Descrierea jobului:

• Să comunici la telefon, însă nu oricum, ci cu scopul de a informa clienții;
• Să propui oferte adaptate pe nevoile clienților, pentru a le oferi acestora exact lucrurile de care au nevoie;
• Să oferi informații relevante și corecte despre produsele și serviciile promovate;
• Să gestionezi și să rezolvi solicitările primite de la clienți;
• Să te asiguri că ai clienți mulțumiți, să urmărești în tot ce faci atât calitatea, cât și realizarea target-ului stabilit.

Ce îți oferim

• Atmosferă prietenoasă, echipă ambițioasă și pozitivă;
• Salariu fix peste mediu, la zi, fără întârzieri și bonus pentru performanță;
• Cursuri, traininguri și alte metode de a-ți mări cunoștințele și performanțele;
• Nu e nevoie să lucrezi ore suplimentare 
• Oportunitate de carieră 

Ce așteaptă colegii tăi de la tine

• Să fii responsabil/ă și să se poată baza pe tine
• Problemele pe care le rezolvi să fie mai multe decât cele pe care le creezi
• Să vezi “the big picture” și să acționezi astfel încât clienții să aprecieze
• Să înveți în permanență și să devii mai bun/ă
• Să schimbi și să îmbunătățești lucrurile, atât la munca ta cât și în firmă
• Să ai o atitudine pozitivă, să le placă să colaboreze cu tine
• Să nu fii o povară pentru ei ci să îi tragi înainte
• Să acorzi atenție detaliilor astfel încât să te poți mândri că tot ce faci e bine
• Să ceri ajutor atunci când ai nevoie, și să oferi atunci când ți se cere
• Să respecți promisiunile și deadline-urile
• Să asculți bine și să comunici clar

Informații la telefon 0751-118.633, aplicare cu CV pe adresa: cv@hilcon.ro