Loading
Prima pagină
Favorite 0
Contul Dvs
Revista MaxMed
0
Nu aveți niciun produs în coș!
LOGIN
Contul Dvs
Transport gratuit
Unde vedeți acest semn
Telefon: 0371-785.785
Program: Luni - Vineri 8:00-16:00

Livrare

Transportul este asigurat de curieri pe tot teritoriul țării!

Comenzile plasate și confirmate în intervalul luni - joi până în ora 15:00, sunt livrate în termen de 24 de ore. Comenzile plasate vineri până la ora 15:00 se vor livra ori sâmbătă, dacă se cere de client și dacă la curier există posibilitatea de a livra sâmbătă în localitatea de destinație, ori luni. Comenzile care intră vinerea după ora 15:00, sâmbătă și duminică, se vor livra marți.

După plasarea comenzii în magazinul online, veți fi contactat de unul dintre operatorii noștri care vă va confirma comanda și va stabili cu dvs. detaliile legate de livrare. Excepțiile privind termenul de livrare sunt comunicate clienților prin telefon sau e-mail de către responsabilul de vânzări.

Livrarea este posibilă și în zilele de sâmbătă. Vă rugăm să menționați acest lucru în momentul în care veți fi contactat pentru confirmarea comenzii.

Comenzile pot fi livrate pe teritoriul României cu ajutorul firmelor de curierat Cargus, Dragon Star, precum și în țările Europei prin GLS curier sau DPD curier sau alți curieri contractați de MaxMed.

Coletul, în momentul ambalării, va primi un număr de AWB. Acest număr vă va fi comunicat prin e-mail, cu ajutorul căruia dvs. veți putea urmări drumul coletului pe site-ul curierului.

Livrarea se face între orele 9 - 17. Dacă în acest interval orar nu sunteți acasă, vă rugăm să indicați ca adresă de livrare adresa de la birou, etc. pentru a nu cauza întârzieri în livrare sau chiar nelivrarea comenzii.

La primirea coletului, vă rugăm să verificați integritatea ambalajului, precum și prezența facturii fiscale. Produsele sunt ambalate în cutii de carton, sigilate și asigurate pe tot parcursul transportului până la livrare. Toate produsele sunt ambalate cu grijă și vor fi marcate "Fragil", ca și curierii să aibă grijă de colet pe parcursul transportului și să ajungă la destinație fără vătămări.

Există posibilitatea de a desface coletul și a verifica integritatea și conținutul în fața agentului de curierat. Această opțiune se poate cere contra cost (5 RON) la finalizarea comenzii, bifând opțiunea corespunzătoare, sau în momentul în care veți fi contactat de către operatorul care validează comanda dvs.

Mențiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea și conținutul unor colete le puteți face în momentul livrării, când puteți întocmi un proces verbal de constatare împreună cu agentul de curierat. În cazuri severe se poate refuza integral primirea și plata coletului.

În cazul în care întâmpinați orice probleme legate de comanda sau livrarea coletului dvs., vă rugăm să ne contactați telefonic. Mulțumim!

Modalități de plată

Puteți alege dintre modalitățile de plată: ramburs în momentul preluării coletului, plată prin card bancar, transfer bancar sau Paypal.

Ramburs

Cea mai populară metoda de plată este plata ramburs, adică plata cash în momentul livrării coletului de către curier la adresa menționată în comandă.

Card bancar

Plățile cu cardul bancar sunt procesate de PAYU.

Transfer bancar

Dacă optați pentru plata prin transfer bancar, veți primi prin e-mail toate detaliile referitoare la plată. Plata se face în avans, expedierea coletului se face după intrarea banilor în contul nostru.

Paypal

Dacă dispuneți de un cont Paypal, puteți opta pentru această modalitate de plată.