Loading
Prima pagină
Favorite 0
Contul meu
Revista MaxMed
0
Coşul tău este gol și trist.
LOGIN
Contul meu
Transport gratuit
De la 199 lei
Telefon: 0371-785.785
L - J 8:00-16:00, V 8:00-13:00
WhatsApp: 0371-785.785
L - J 8:00-16:00, V 8:00-13:00

Verifică conținutul coletului la livrare

Ai dreptul de a verifica dacă ai primit exact ce ai comandat! La MaxMed poți să plătești după ce deschizi coletul și te asiguri că ai primit produsul comandat, în stare perfectă. Serviciul „Deschiderea coletului la livrare” acoperă toate produsele comercializate și livrate de MaxMed și este valabil atât pentru persoanele fizice, cât și pentru persoanele juridice ce au achiziționat produse de pe www.maxmed.ro.

Cum funcționează serviciul?

Înainte să finalizezi comanda pe MaxMed, la opțiunile de livrare bifează DORESC VERIFICAREA CONȚINUTULUI LA LIVRARE, ÎNAINTE DE PLATĂ. Acest serviciu costă 5 RON.
În momentul recepționării comenzii poți solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor.

Acest serviciu îți oferă doar posibilitatea de a verifica dacă produsul se prezintă în stare perfectă, nu și posibilitatea de a testa/proba produsul.

Dacă în urma deschiderii coletului constați că produsul comandat nu este în stare perfectă de livrare și prezintă semne de lovire, zgârieturi sau alte probleme de tip estetic, îți recomandăm să refuzi comanda. Pentru a refuza comanda trebuie să completezi un Proces verbal de constatare, în prezența curierului în momentul livrării. Procesul verbal nu mai poate fi completat după plecarea curierului.
În cazul în care ai optat pentru plată ramburs, poți solicita deschiderea coletului înainte sau după ce ai achitat comanda dar obligatoriu în prezența curierului.

Dacă ai achitat comanda în avans și în urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, îți vom retrimite coletul în cel mai scurt timp posibil.

În cazul comenzilor ce conțin mai multe produse, dacă în urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constați că unul dintre produse nu se află în stare perfectă și decizi refuzarea acestuia, procedura implică returul întregii comenzi, implicit a tuturor produselor livrate.

Cine achită transportul returului?

În cazul returului prin intermediul serviciului "Deschiderea coletului la livrare” taxele de transport sunt acoperite de către MaxMed.